Γιατί δεν μου αρέσουν τα Χριστούγεννα!

Ναι, ναι ανήκω και εγώ στην κατηγορία ανθρώπου που δεν τους αρέσουν τα Χριστούγεννα. Χρόνια τώρα προσπαθώ να μπω στη θέση αυτών που περιμένουν τα Χριστούγεννα πως και πως, αλλά μάταιη η προσπάθεια μου. Στον εσωτερικό μου διάλογο λοιπόν έλεγα μα γιατί βρε κορίτσι μου βγάζεις σπυράκια στο άκουσμά τους (??), όλα είναι όμορφα , φωτεινά, χαρούμενα και πολλά άλλα όμορφα πράγματα που όντως συμβαίνουν αυτή την εποχή του χρόνου, αναγνωρίζω όλες τις ομορφιές, αλλά υπάρχει κάτι βασικό δεν τις απολαμβάνω, ξέρεις γιατί εγώ όπως και πολλοί άλλοι άνθρωποι δουλεύουν ώρες και μέρες ατελείωτες.

Για παράδειγμα φέτος δουλεύουμε 9 μέρες συνεχόμενες ( Δευτέρα- άλλη Τρίτη) και πολλές μέρες οι ώρες φτάνουν τις 17-18 που και το φαΐ σου το τρως όρθιος με αποτέλεσμα να έρχονται τα Χριστούγεννα και να μην έχεις όρεξη να βγεις από το σπίτι, να φας, να μαγειρέψεις, να κάνεις πλάκα ούτε καν να μιλήσεις. Τους βλέπεις όλους παραμονή Χριστουγέννων να βγαίνουν για ψώνια καλοντυμένοι, χαρούμενοι και χαλαροί και εσένα οι μαύροι κύκλοι φτάνουν στο πάτωμα. Και δεν κάνω κουβέντα για τους μαύρους κύκλους άλλα για την ταλαιπωρία αυτών που εξυπηρετούν τον κόσμο αυτές τις μέρες, που προσπαθούν να είναι χαμογελαστοί και ευγενικοί και να κάνουν όσο καλύτερα γίνεται την δουλεία τους. Και αφού ανασάνεις 2 μέρες που δεν δουλεύουν τα μαγαζιά έρχονται άλλες 5 μέρες μέχρι το τέλος του χρόνου πάλι δουλεύοντας τις ίδιες ώρες. Τι μπορείς να απολαύσεις αυτές τις 3 μέρες που δεν δουλεύεις από το πρωί μέχρι το βράδυ; Το κρεβάτι σου και τον καναπέ σου ίσως...

Και σκεπτόμενη όλα αυτά κατάλαβα γιατί δεν συμπαθώ τα Χριστούγεννα ενώ άλλοι τρελαίνονται. Ξέρω πως δεν είμαι μόνη σε αυτό, πολλοί άνθρωποι περνούν κάπως έτσι αυτές τις γιορτινές μέρες.


Υ.Γ. Ξέρω ότι οι γραμμές μου είναι σαν παραλήρημα γκρίνιας αλλά έχουν σκοπό την τροφή για σκέψη.
Υ.Γ.2 Προσπαθήστε να είστε ευγενικοί με τους ανθρώπους που σας εξυπηρετούν!  

Σχόλια

  1. Ήρα μου εγώ είμαι από τους άλλους, αλλά σε καταλαβαίνω...!! Υπομονή και καλές γιορτές 🌲 Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και δημιουργική χρονιά κ. Γιώργο! Επιζήσαμε και φέτος 😊, όλα καλά!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Χρήσιμες εφαρμογές γραφείου!

5 μέρες Ιταλία!

Κανάλια που παρακολουθώ στο YOUTUBE!