Όταν σιδερώνω ακούω podcast!


Ναι ναι καλά διαβάζεις...δεν είμαι σαν τους φυσιολογικούς ανθρώπους που το ακούνε στο αυτοκίνητο στο δρόμο για την δουλειά. Εγώ συγκεντρώνομαι να ακούσω podcast όταν σιδερώνω.
Ας ξεκινήσουμε όμως από τα βασικά:

Τι είναι τα podcast; Podcast είναι μία ηχογραφημένη ομιλία την οποία μπορείς να ακούσεις οπουδήποτε και οποτεδήποτε, αφού σου παρέχεται η δυνατότητα είτε να την ακούσεις ενώ είσαι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο είτε να την αποθηκεύσεις και να την ακούσεις χωρίς την σύνδεση στο διαδίκτυο. Τα podcast δημιουργούνται σε επεισόδια (όπως οι σειρές).

Από πού μπορείς να ακούσεις; Από σχεδόν όλες τις ηλεκτρο-νικές συσκευές, κινητά τηλεφωνά, tablets, ηλεκτρονικούς υπολογιστές ακόμα και στις "έξυπνες" τηλεοράσεις. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία εφαρμογή που έχει podcast (εγώ χρησιμοποιώ την Podcasts της Google) αλλά υπάρχουν και στο Spotify και σε πολλές άλλες.

Τι μπορείς να ακούσεις; Τα πάντα σε οποιαδήποτε γλώσσα. Τα podcasts έχουν ένα ευρύ φάσμα από χιουμοριστικές εκπομπές μέχρι και διακεκριμένους επιστήμονες, εκμάθηση ξένων γλωσσών και πολλά άλλα.

Ποια έχω ξεχωρίσει εγώ; Έχω ξεχωρίσει δύο ελληνικές σειρές podcast που σχετίζονται με την αυτοβελτίωση.

1. Το πρώτο που ανακάλυψα είναι το The Brain Hacking Academy. Ο Δημήτρης και η Φύλλις πραγματεύονται στα επεισόδια τρόπους με τους οποίους μπορούμε να μάθουμε και να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας σε πολλούς τομείς της ζωής.




2. Την άλλη σειρά που ακούω την ανακάλυψα τυχαία όταν κατέβασα στο κινητό μου την εφαρμογή και είναι το #giatioxi της Δέσποινα Κανάκογλου η οποία συνομιλεί με διάφορους ειδικούς για σύγχρονα θέματα που απασχολούν την κοινωνία μας και τον καθένα ξεχωριστά.

Υ. Γ. Όσοι με ξέρουν προσωπικά σίγουρα δεν θα αναρωτιούνται για αυτά που ακούω αλλά για γεγονός ότι σιδερώνω. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Χρήσιμες εφαρμογές γραφείου!

5 μέρες Ιταλία!

Κανάλια που παρακολουθώ στο YOUTUBE!