4 apps για να οργανωθείς!



Ο σύγχρονος τρόπος ζωής απαιτεί εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων. Σε αυτά έχουν συμβάλει αρκετά τα τελευταία χρόνια τα έξυπνα κινητά. Κατά την γνώμη μου θεωρώ μεγάλο πλεονέκτημα να μπορείς να κάνεις πράγματα με το κινητό σου, με 2-3 πατήματα. Έτσι σήμερα αποφάσισα να παρουσιάσω τις 4 εφαρμογές που θα πρέπει να έχει ένας άνθρωπος για να είναι οργανωμένος. Εγώ έχω τηλέφωνο με adroid λογισμικό, λογικά θα υπάρχουν αντίστοιχες σε άλλα λογισμικά. Να σημειώσω ότι δεν έχω αγοράσει καμία από αυτές.


1. Drivvo

Όταν την ανακάλυψα ήμουν πολύ περήφανη γιατί δεν μπορούσα να βρω πως θα μηδενίσω το κοντέρ για να υπολογίσω πόσα χιλιόμετρα κάνω με ένα γέμισμα. Τώρα έχει αντικαταστήσει επάξια το βιβλίο του αυτοκίνητου, ξέρετε αυτό που σας δίνουν στο συνεργείο αφού μπορείς να σημειώσεις στα πόσα χιλιόμετρα έκανες σέρβις και πότε έβαλες βενζίνα και οτιδήποτε έχει σχέση με το αυτοκίνητο.



Άλλο αγαπημένο μου, ανέκαθεν ήθελα να ξέρω ξέρω που χαλάω τα λεφτά μου και πάντα έγραφα τι έδωσα και τι πήρα, γι' αυτό το λόγο είχα ένα ημερολόγιο. Τώρα έχω αυτό κάθε βράδυ περνάω στην εφαρμογή όλα τα έξοδα που έκανα και ξέρω ανά πάσα στιγμή τι χρήματα έχω στο πορτοφόλι μου και στον λογαριασμό μου.


Εμένα το πορτοφόλι μου έφτασε να μην χωράει χρήματα επειδή ήταν γεμάτο κάρτες, του σούπερ μάρκετ, του βενζινάδικου, του public και μια μέρα τις πέταξα όλες και πήγαινα στο σούπερ μάρκετ και μου έλεγαν "καρτούλα έχετε;".... "αα δεν μπορεί να περαστεί αυτή η έκπτωση χωρίς κάρτα". Κάπως έτσι βρήκα αυτό και τις πέρασα όλες στο κινητό μου και τώρα δείχνω το κινητό μου και δεν κουβαλάω ένα σωρό κάρτες στο πορτοφόλι μου χωρίς λόγο.


Ξεκάθαρα είμαι ο άνθρωπος που σκέφτομαι το πλαστικό και το χαρτί με το οποίο επιβαρύνω τον πλανήτη κάθε φορά που χρησιμοποιώ κάτι τέτοιο. Η εφαρμογή αυτή έχει όλα τα διαφημιστικά φυλλάδια που κυκλοφορούν εκεί έξω, όχι μόνο για σούπερ μάρκετ αλλά και για έπιπλά και για άλλα. Συν ότι δεν μαζεύεται στο σπίτι στοίβα ολόκληρη με διαφημιστικά.

Ελπίζω να σου φανούν χρήσιμα,

Ήρα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Χρήσιμες εφαρμογές γραφείου!

5 μέρες Ιταλία!

Κανάλια που παρακολουθώ στο YOUTUBE!